Sunday, January 18, 2009

i'm not different... just weird... #14


semalam maen futsal kul 1230 sampai 130. lepak2 sikit. pg td tido kul 5. ingat aku bakal bangun pukul 9 atau 10. rupanya pukul 7 mata aku dah terkebil2. yaa... itu dia... aku ada masalah... iaitu xleh tdo lame2... cis... (padahal semalamnye dah bantai tido dari ptg sampai malam...sebab tu xleh tdo...) dan yg celakanya... tiba2 lutut aku jd mcm sakit2... susah nak berlari (mase maen futsal semalam)... owh... x beznye...

bangun pagi2, masuk kain baju dlm mesen basuh. isik air, letak sabun. amek sehelai kemeja, lalu aku iron. lepas tu... aku dah tak tau nak buat ape... kaki aku dah ok rasenye...

kejap lg la mandi... awal lagi...

sambil dengar lagu2 butterfingers yang aku harap bakal di pertontonkan pada aku secara live hari ini.

yaa... aku bakal lihat band pujaan aku selepas nirvana beraksi, pada show mereka sendiri. mereka, dan hanya mereka.

harapan aku lagi satu... ade la harapnya diorg wat lucky winner ke ape ke, dan si lucky itu dapat naek ke pentas nyanyi ngan diorang... dan ianya ialah aku...owh... dah beberapa malam aku terfikir sebegitu... uhuuhhuu... dan dah beberapa hari aku prektis lagu2 mereka... sambil jerit2 sorang2 dlm bilik, lompat2 membelasah gitar... manelah tau impian jadi kenyataan... huhuhu... (terima kaseh kepada housemates aku sebab memahami dan menyokong aku a.k.a. tak terajang aku sebab memekak hari2...)

sekarang tengah dengar lagu E...
'cause i will never lie!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment