Thursday, December 11, 2008

i'm not different... just weird... #7


hari ni hari kamis. 11/12/08. lagi beberapa hari lagi nak tahun baru. pastu nak start sem baru. hahahaha. aku dah semakin hampir dengan dunia belia...(padahal dah tua bangka)... pastu kena kerja carik duit. adui... aku x nak kerja kat mph lagi. aku xnak seksa pinggang dan lutut aku. dua faktor penting dalam hidup aku.


da beberapa lama aku x post pape. sebabnye... yaa... aku terlupa password aku... hahaha. bodoh. hari tu gaji dah masuk. aku beli present bg kat mak aku, abah aku, adik2 aku, anak2 buah aku, bayar bil, pastu tau2 gaji aku mcm da tinggal sikit. pastu aku buat satu lg suicidal act. dengan membeli gitar lg satu. cis... aku terkena racun izzat. pastu siap pikir nak beli amp baru, efek baru. mcm gaji aku ni gaji pilot je.


pastu nnt nak gi cuti2 malaysia. yeh yeh.

No comments:

Post a Comment