Friday, November 14, 2008

i'm not different... just weird... #4

coti lg sekali... asek2 coti je mcm busan gak... yela... bnyk awek yg perlu aku layan di mph tu... xbleh ar biarkan izzat sapu sorg2... hahahaha... kdg2 aku rasa mcm bangang gak bile tiba2 izzat jerit dr depan kedai(aku di belakang kedai)....dia kata, "lulus lulus!!!!"... lalu aku pun pun trus g ke depan... hahaha... rupenya ade awek lawa... kdg2 aku plak jerit kat dia... kdg2 kitorg berbincang samada awek tu 'lulus' atau 'gagal'... seronok tul kerja situ...

penat tu mmg a penat tp ntah... aku terasa sedikit enjoy sekarang... maybe i can fit in with the environment skrg ni... kerja bagaikan superman... cume x pky sepender kat luar je...

dan bile penat or tensi kitorg berkumpul dan mengumpat sesama sendiri... hahaha... bez betul mengumpat... i think i'm addicted to that... ouwwwww.... danger danger... kena kurangkan neh...

1 comment: